«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում ընտրությամբ գործունեության դասընթացը դասավանդվում է հիմքում ունենալով՝
- հեղինակ ուսուցչի մշակած ծրագիրը
- սովորողի անհատական պլանը
- կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցը
- կրթահամալիրային ստուգատեսները, ճամբարները, ամենամյա տեխնոլոգիական ստուգատեսը
- ցուցադրությունները, ցուցահանդես-տոնավաճառները
Ընտրությամբ գործունեություն առարկայի ուսուցման նպատակը
- Սովորողների մոտ զարգացնել ստեղծագործ միտքը,շրջակա միջավայրը ավելի գեղեցիկ և հետաքրքիր դարձնելու կարողությունը
- Նոր մտածելակերպի զարգացում և ինքնուրույնության դրսևորման ձևավորում
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- Ձևավորել դեկորատիվ մտածելակերպ, աշխատանքը վերջնական արդյունքի հասցնելու կարողությունը
- Ստեղծած աշխատանքը ցուցադրելու, ցուցահանդես-վաճառքի ներկայացնելու հմտություն
- գեղագիտական ճաշակի զարգացում
- Ձևավորել մշակութային արժեքների պահպանման, բազմացման, փոխանցման գործում սեփական մասնակցությունն ունենալու պահանջմունք:
- Ստեղծել մշակույթի և արվեստի ոլորտում մասնագիտական կողմնորոշման համար նպաստավոր պայմաններ։
Ուսումնական միջավայրը՝
Ուսումնական պարապմունքները սահմանված կարգով կազմակերպվում են հիգիենիկ, օդափոխված միջավայրում, այդ թվում՝ բացօթյա․ արվեստանոցը լուսավոր է, տեխնիկապես հագեցած և կահավորված անհրաժեշտ մասնագիտական գույքով ( սեղաններ, բաց և փակ պահարաններ իրենց դարակներով, թեթև շարժական աթոռներ) Գծագրական թուղթ, հասարակ մատիտ, ռետին, գուաշ, ջրաներկ, կարկին, քանոններ, ռեզակ, սիլիկոնե ատրճանակ, ստեպլեր, մկրատ, սկոչ, էմուլսիա` սրանք այն հիմնական պարագաներն են, որոնք որպես առաջին անհրաժեշտության պարագաներ անհրաժեշտ են ձեռքի տակ միշտ ունենալ:
Կան նաև նյութեր, որոնք ձեռք են բերվում կոնկրետ նախագիծը իրականացնելու նպատակով։
Կերարվեստ-դիզայնը որպես ընտրությամբ գործունեություն 4-5 դասարանների համար
Ըստ ուս. պլանի ընտրությամբ գործունեության պարապմունքները նախատեսված են անցկացնել շաբաթական չորս դասաժամ: Ոսուցումը կազմակերպվում է կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով որոշված և ընդունված ուսումնական նախագծերի հիման վրա: Յուրաքանչյուր ծես, տոն, միջոցառում, ստեղծագործակն առիթ է հայտնագործելու նոր տեխնոլոգիաներ և լուծումներ նախագիծը իրականացնելու համար:
Նախապես կազմվում է բովանդակային մասը, կատարվում համապատասխան հետազոտություններ որի հիման վրա արվում են էսքիզներ: Հետո որոշվում է նյութը, գործիքը, իրականացման ձևն ու փուլերը: Դպրոցում կերպարվեստի կրթության և դասավանդման առաջնային նպատակն է՝ զարգացնելու երեխայի բարոյական և հոգևոր արժեքները, այսինքն՝
ձևավորել նրա մեջ հատկանիշներ, որոնք համապատասխանում են արդար հասարակության պատկերացմանը, ընկալելու իրական մշակութային համամարդկային արժեքները:
Ուսումնական նախագծեր`
Ուսումնական նախագծերը կազմվում են կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով
Շուրջտարյա նախագծեր՝
Արտադրությամբ ուսուցում
Ամանորի նախագծեր
Թումանյանական օրեր
«Ձոն» տեխնոլոգիական նախագծերի ստուգատես
Զատիկ
Թափոն-արվեստ
Ցուցադրություններ
Անհատական և խմբային, ինքնուրույն և համագործակցային աշխատանքներ և նախագծեր
Սովորող-սովորոցնող նախագծեր (տարատարիք սովորողների համագործակծություն)
Գործունեության ձևեր
Վարժություններ տարբեր որակների և գույների թղթերի
վրա:
Նկարչական միջոցների փորձարկում՝ մատիտներ, յուղամատիտներ, մարկերներ, վրձիններ, ներկերի:
Աշխատանքներ կավով կամ պլաստիլինով:
Վերացական հորինվածքների ստեղծում բնական մոտիվների հիման վրա /2D, 3D:
Հեքիաթի բեմականացման համար նյութերի ընտրություն, էսքիզներ, նկարազարդման աշխատանքներ
Բացօթյա պայմաններում ստեղծագործական աշխատանքի, քննարկումների կազմակերպում
Այցելություն թանգարաններ, ցուցահանդեսներ, համերգներ, փառատոններ:
Արվեստի մասին տեսաֆիլմերի դիտումներ
Ծրագիրը պետք է ներառի նախնական, տարրական գիտելիքներ, պատկերացումներ`
- կերպարվեստի` գեղանկարչության, գծանկարչության, քանդակագործության, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի և երաժշտության,
- արվեստի տեսակների,
- արվեստի տարբեր ժանրերում ստեղծագործող որոշ արվեստագետների, նրանց գործերի
- արվեստի ստեղծագործությունների ձևի և արտահայտչամիջոցների
- ժողովրդական և դեկորատիվ-կիրառական արվեստի, դրա ձևերի, մարդու կյանքում դրանց դերի,
- հայ և այլազգի արվեստագետների նշանավոր ստեղծագործությունեների մասին:
Սովորողները պետք է իմանան՝
- կերպարվեստի հիմնական տեսակներն ու ժանրերը
- կերպարվեստի գրագիտությոան հիմունքները ( գույն, տոն, համամասնություններ, կոմպոզիցիա)
- հայ և օտար արվեստի ականավոր ներկայացուցիչներին և նրանց հիմնական ստեղծագործությունները
- Հայաստանի պատկերասրահները, մշակութային կենտրոնները
Սովորողները պետք է կարողանան՝
ցուցահանդեսներ, համերգներ, փառատոններ, այցելություն թանգարաններ :
2.Արվեստի մասին տեսաֆիլմերի դիտումներ, հոդվածներ և գրականություն համացանցից և այլ լրատվամիջոցներից: